Torsdag.

Ska strax kila iväg till jobbet. Blev inringd lite extra nu ett par dagar. Men det är bara kul. Mycket som händer nu för tiden.

Imorgon ska jag iväg och jobba och sen hjälpa till inför studenten, sen blir det nog inflyttningsfest på kvällen. Lördag är det student hela dagen och utgång på kvällen. Söndag - strömsholmstävlingar sen ska vi iväg till arboga och hämta mitt barbord på kvällen.

Nästa veckan är det två tentor som ska skrivas , ska jobba på onsdag. Fredag och lördag ska jag vara funktionär på Ponny Sm . Söndag ska jag iväg till norrköping på dop, försöka hinna hem till finalerna på sm och sen iväg på Weight pull träning med dogsen . Eller ja lillan får bara hänga på :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback