tired!

Usch för att sitta inne en hel dag när det är så bra väder utanför. Har jobbat 12-20 idag. Har haft ont i huvudet hela dagen så det var tungt de sista timmarna. Men min Darling hade överaskat mig hemma med Mc Donalds , jordgubbar och chips.
Vem skner inte upp för det, i alla fall om man är så glad i mat som mig :)

Imorn jobbar jag kort dag. slutar halv 1, då ska jag ta mitt pick och pack dvs hunden och boken och lägga mig på hundbadet i vilsta och bara ha det jävligt bra.!


Nu blir  det en  få svenska traditioner som JAG följer. Allsång på skansen och Morden i midsommer . Svensk sommar!


» jess

Allsång på skansen är ju bäst :) ses vid hundbadet :) kram kram

2009-06-24 // 09:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback