Inte alla...

Inte alla har en pojkvän som tillbringar förra helgen på strömsholm. Och av dom är det inte många kvar som väljer att tillbringa hela denna helgen på Dressyr Sm. I regn!!!

Min älskling hjälpte också till som funktionär eftersom det saknades folk <3 Så på vägen hem pratade jag om och om igen hur snällt det var som hjälpte till och hur omtänksam han är som följer med mig på mina intressen.

Jag "Det är så himla gulligt ! Jag förstår att hästar direkt inte är ditt största intresse."
Han "Det är klart man följer med. Det är så man gör"
Jag "Men jag vet inte direkt om jag skulle göra det för din skull. Eller jo det skulle jag kanske"
Han " Klart du skulle. Det är Speedway hela kvällen på teven. Det kan vi kolla på. För min skull "

Speedway är typ det värsta jag. Och nog bland det värsta man kan tänka sig som mysunderhållning på en lördagskväll. Men. Det är väl det man gör , för varandra.


Ibland ringer man även sin kompis för att kolla läget. Eller kommer och hälsar på sin kompis i nöd ;)

2009-06-13 // 21:51:47
» Carl

Vad gör man inte för den man älskar!

Du skriver så fint om mig och jag blir så glad!

2009-06-15 // 07:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback