Dressyr SM för ponny och juniorer.

Var i stallet redan vid kvart i 6  imorse för att ta imot tävlingsekipage, stoppa övrig trafik och förbereda inför tävlingarna. Stod ute i blåsten i 3 timmar och frös och var trött som ett as. Sen kom Bengt med en walkie talkie till mig och jag sken upp som en sol. Fan vad Bad Ass man känner sig . Jag kände mig som en stentuff krogvakt även om många skulle kasta mig på axeln och gå förbi.

Från 10 stog jag i ett av restaurangtälten och sålde mat. Slapp man stå i detta jävla spöregn  som varit hela dagen. Kom hem nyss helt dyngsur. Imorn blir et jobb mellan 13-18 , hoppas på bättre väder!



sv: tack så mycket emelie. :)

åh, var du på ponny dressyr SM ?

2009-06-13 // 10:40:42
» jess

vilka snygga ponnys :) hehe ser du förresten att pontus står bakom mig på bilden på min blogg :P konstigt

2009-06-13 // 11:26:33

sv: amen skojar du. jag var där förra året och man kan ju inget annat än dräggöa efter alla de där ponnyerna. HEHE !

2009-06-13 // 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback