Onsdag.

Vaknade kvart i 6, kvart i 7 , och 8 innan jag gav upp vid 9. Matade katter och hundar , rastade hundar och släppte in Livia. Gick iväg till Vilsta med dogsen runt lunch och solade och badade. Stod i vattnet med Sune så får Ilona något Cp ryck och tar 3 meters sats och kastar sig över sune. Sune som hinner se vad som är på g flyttar såklart på sig och Ilona gjorde magplask och dök med huvudet före ner i vattnet. Hahah knäppfian.

Efter 4 bromsbett gav jag upp och åkte till hundklubben och tränade lite. Blev bara lätta övningar eftersom det var så varmt. Körde hinderträning med sättande , apporter och enkla spårövningar.

Åkte hem, lastade av hundar och iväg till körskolan för lektion med Maria. Lite skillnad att byta en gammal sleten volvo v70 mot en rapp Bmw . Tänk vad roligt man kan ha på 60 minuter och 770 kronor. Hej och hå! Men Calle skrattade åt mig efteråt och sa "Älskling , försök att lyssna"  . Men jag blir sådär , Disträ . Att ha någon som gnäller och påpekar saker hela tiden får mig att stänga av helt och tänka på annat.

De som känner min mamma vet kanske varför eftersom varje gång hon blir sur står hon och upprepar saker om och om igen i 15 minuter så det är väl överlevnadsegenskaper som inte passar så bra nu.  :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback