Party med Jenna Jameson.

Usch jag tål inte alla dessa blattar. Haha idag när jag hade duschat sprang jag runt i lägenheten i underkläder. Står inte två turkar o glor upp från gatan där nere, när jag kollar till i fönstret vinkar dom till mig =) . Hej hej liksom.

Drömde en jättesjuk dröm inatt ..Jag drömde att Malins blogg var jättestor. Typ Blondinbella. sen skulle hon ha en jättestor fest på en kryssning för att festa med alla. Jag var såklart där, o vi festade med ingen mindre än Jenna Jameson. hon jagade mig och försökte kyssa mig hela tiden. Men IAF i drömmen hade hon alla könssjukdomar man kan ha så jag var livrädd och vägrade röra henne för jag var så rädd för att bli smittad så mitt ragg jag hade hemma skulle dissa mig =P Jag sprang sprang sprang sprang. sen vaknade jag. ska ringa psykologen imorn :P




» molle

Haha fanns ett jobb där ;)

2009-01-04 // 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback