Historiens längsta inlägg.

Ska man våga sig på en nyårssammanfattning. Detaljerna tror jag vi skippar. =) 2008 ett år som varit bergodalbana från början till slut när det har gällt det mesta. Levde normalt o trevligt till i höstas . Ångrar ändå ingenting. Hellre ett mountain high - rock bottom än något halvdant.

Har gjort många saker som jag aldrig trott jag skulle göra, Bra som Dåliga. Tack alla för att ha gjort 2008 ändå till ett jävligt bra år ! <3


Resor : St Anton Alperna i slutet av mars. Helt underbar resa, offpiståknig, afterskin på Crazy Kangaroo. Vilda upptåg. Bra väder. Bergen! Och självklart alldeles för mycket wurst =)

Alanya , Turkiet i Augusti. Sol o badsemester med alldeles för mycket shoppning. När vi betalade för 4 stjärnigt all inclusive hotel men jag tyckte det var så äckligt i restaturangen så vi fick äta ute alla måltider ändå. Resan vi blev fast i Turkiet pga flygförseningar i över ett dygn! Ingen packning inga pengar. 200 personer utspridda lite överallt. Nedbrytande. Vi hade iallfall 40 grader varmt, så man ska inte klaga.

London i okt. Ons- sön weekend, familjeresa. Madame Tossouds. The Eye. Godaste thairestauranten jag varit på. För mycket shopping vilket resulterade i 9 kg övervikt =)


Nyårskvällen!
Jävligt mysig trevlig kväll. Vänner . Skumpa på tolvslaget. Nyårskyssar, nån lite sent =). Krogen. Vi som gick till statt först, men där var det dansbandskväll fyllt med 50 taggare. Dansa o hade kul på harrys istället. O stackars calle som fick bjuda både på inträde, nattmat och min taxi hem från förfest nr 1 =). Thank you!

Vaknade halvdöd av att nån jävel hade öppnat korsdrag och gömt, bundit fast alla kläder för o jävlas. Länge sen som man mådde så skit som idag .haha usch vilken otrevlig knöl jag kan vara. Lika bra att dra hem o gömma sig nånstans. Får skylla på mitt dåliga morgonhumör/baksmällehumör. =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback