If you like my body , touch me touch me touch me.

Måndag. Ny vecka. Känns lite småtrist trist hemma med alla som åker till  Fillipinerna, Thailand, Alperna , Sälen. När 5e personen sa att de är på väg till thailand köpte jag solkort i protest. Jag ska iallafall inte vara blekast i stan. =)

Idag ska jag iväg och träffa min Jess för att träna, kanske får med henne o sola sen. Får vi se. =)


Alldeles för mycket att göra i skolan =/ Bland annat en tenta i biologin.

Komma igång med löpningen. Minst två gånger ska jag hinna med iallfall.

Brudhelg i helgen! Kommer troligtvis kosta mig allt jag äger. Men det är det värt!



If you like my body , touch me touch me touch me.


E got some VIRUS!

2009-01-27 // 00:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback