Stulen cykel.

Jag: (hysteriskt gråtandes) Det är någon som har stulit min cykel !!

Pappa: Men jag har ju sagt till dig att den inte kan stå där.

Jag: Nej jag vet.. (buhu) Men jag kollar alltid till den varje gång jag går förbi.

Pappa: Nu får du klara dig utan cykel, jag kan inte hålla på o köpa nya cyklar till dig varje gång du tappar bort dom. (har hänt 2 ggr tidigare)

Jag: Vänta... den står nog kvar på skolan... sen i tisdags..

Pappa: Använd hjärnan. (Klick.)


» Molle

Malin: Använd badbollen!

2009-01-22 // 11:52:44
» jess

Haha fy van vilken tur du har om den står kvar, själv blev jag av med min ute i hållsta(ca 1,5 mil ut från stan) utanför äldreboendet där jag jobbar..man kan inte lita på nån :P

2009-01-22 // 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback