Somliga festar hårdare än andra.

Haha har precis kollat på bilder och klipp på en skitfull Sofia N som i helgen hade kastat av sig alla kläder efter krogen i helgen o hennes polare hade filmat allt. HahA- det enda hon hade var underkläder och en pälsmössa.

Kommer ihåg när vi hade fest för malin och vi alla blev skitfulla. EDIT Det var malins 15 års fest =) När vi väl kom hem till madde på kvällen kastade jag o madde oss in på toaletten. Jag satt över badkaret och spydde och madde kastade av sig alla kläder och satte sig över toaletten. Vi andra gapskrattade ju åt det där, men hon tänkte nog inte på vad hon själv gjorde. Förrän dagen efter då hon kastade sig upp och skrek "Var är mina kläder? Varför har jag inte kläder på mig??"  haha

eller i Sunny Beach då jag o jess stack på efterfest med ett par killar till deras hotell. Man festar ju till på morgonen vid 6 så vi bestämde oss för att bada i deras hotellpool. Vi blev stoppade av vakterna såklart innan vi ens var i närheten av poolen :P . Vi fick bada om vi badade nakna. Jess börjar gräla lite med dom, sen vänder hon sig om, på den korta tiden har vi andra kastat av oss kläderna och hoppat i poolen. =) Så det var bara för henne och ge upp, fast hon körde kompromiss med kläderna på =)



Hallå du måste ju skriva hur gamla vi va så det inte blir att vi fortf är världens fjortisar för dina 5 läsare!

2009-01-28 // 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback