Prima Ballerina.

Usch vad seg jag är =) Sprang runt som en idiot och letade pengar, kiosken närmast tar såklart inte kort. Leta och letade och till slut hade jag samlat ihop 50.50 i mynt ;) Halvvägs ut genom porten insåg jag att det var ju flera plusgrader. Så där står jag i min varmaste vinterjacka, fulaste frisyr för att köpa cigg med enkronor. haha

Städade och packade det sista i förra lägenheten igår. Tog 9 timmar, och nu ser våran nya lägenhet ut som inferno igen. 15 nya kartonger, barbord, bokhyllor . Men nu är det iaf slut på eländet.

Åkte iväg med mina favoritpojkar till västerås igår. Så himla kul!
Måste vi göra igen snart, men ett brudgäng, parta lite =)


Idag blir det till att städa och plocka upp alla grejjer i lägenheten. Tvätta alla träningskläder. Iväg till Fredrik vid 16 och ikväll äta middag med kära föräldrarna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback