Gooodie.

Häflten är flyttat. Good job! Tar alla stora grejjer imorn. Har till och med ställt fram blommor och satt upp gardiner. Inte illa.

Hade burit upp en massa banankartonger i lägenheten o staplat dom ovanpå varandra. Såklart skulle Livia upp o klättra på det där. Haha påväg upp på 6e kartongen rasar hela stapeln, livia först o 8 kartonger ovanpå henne. Fan vad kul det såg ut. Höll på o skratta ihjäl mig. Var tvungen att rota fram katten bland alla kartonger. Hon var inte lika glad som jag :)

Nu orkar jag inge mer. Så det blir bwling ikväll med Molle, Samme och Calle. Jag som verkligen är skitdålig på bowling. Hoppas jag inte blir sämst :P

Imorn är det flytt hela dagen och party på kvällen. Bra blandning. =)

Trevlig helg. PUSS


» molle

Chuckie, Dollface, Angel and ken =da gang ^^

2009-01-03 // 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback