Fredag hela veckan...

Skulle varit tjejkväll hemma hos Malin igår. Efter ett par avhopp gav vi upp hoppet om brudkväll och bjöd över ett gäng grabbar istället. Me , Molle, Kim, Jimmy, Fredrik, Christian , Cribba och tre jag inte kommer ihåg namnet på =)

Drog till nybron och dansade. Var lite hej och hå. Står och dansar och plötsligt landar 7 killar på fötterna. Storbråk och jag och malin stod mest och glodde, som fån.  Varken jag eller malin var väl sådär för nyktra . vet inte om det var malin som knockade mig eller om vi krockade men en smäll blev det. Och ONT gjorde det .

Vi dissade efterfesten och drog hem till malin. Vet inte vem som började klä av sig men vi stod i alla fall och stekte denniskorv i bara underkläderna. hahah  Hett värre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback