Dissad.

Känns kul att bli dissad 7 på kvällen när man står färdigfixad och klar på att dra iväg. But who cares ? Bjöd in ett gäng killar så det blev jävligt bra ändå. Kanske till och med roligare.

Två dissade brudar : =)


Grabbarna grus..






Sug på min tulpan!!!





» Jess

du får det att låta som om du stod ensam mitt i öknen utan sällskap och inte i en lägenhet i stan med en tjejkväll i åtanke..hade det varit du ensam hade jag kommit trots magsjukan. Nu visste jag att jag inte lämnade någon i sticket som skulle få spendera kvällen ensam...blir man sjuk så blir man. Tänker inte be om ursäkt för det men jag är ledsen att det hände. Hur många vill bli sjuka? skulle jag gå så långt att jag vill slippa festa med er så jag ljuger om att jag är magsjuk så är det ju nåt fel på vår vänskap om jag skulle göra så. Det faktum att du tror att det är just vad jag gjort tyder också på att det är något som är fel med vänskapen.

2009-02-01 // 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback