"Det är inte party idag ser jag "

Träffade på min käre granne, kio0skägaren igår kväll. Han tittade upp och ner på mig sen sa han "det är inte fest idag ser jag " haha vilken jävla kommentar.  Osminkad ser jag inte så jävla party ut =)

Nu är båda dogsen anmälda till nyköping. Jävla pers det där med hunddata . River gick skitlätt, men den hittade ju inte Sune. Sökte sökte sökte. Gav mig ju fan på att fixa det där. Kom på att jag hade ett gammalt mejl om anmälan från en annan utställning. En kvarts letande senare var det Äntligen klart. Fan vad irriterande :P Skam den som ger sig.

Var iväg o tränade och släppte dogsen i vilsta. Var som två kossor släppta på sommarbete. Helt jävla galna. Koppelrastade en vecka tar knäcken på dom. Trodde aldrig dom skulle sluta =) .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback