Saturday night....

Dansen var skitkul men det var som jag trodde inte mammas musikstil över huvud taget .. Men hon var nog lika glad för det. Bjöd henne på spicy och solning efteråt =).

Vid 7 stack jag till Jenny  var 7 brudar som drack, dansade och snackade om Allt mellan himmel och jord ;). Blev en barrunda innan vi gick till Harrys. Efter det vet jag inte riktigt vad som hände.....

Jag och Jess hade varit i baren och jag hade beställt fel så jag fick dubbla cider, en i varje hand. Ska vi gå ner till nedervåningen till dom andra när någon fäller mig så jag ramlar, rakt på arslet och åker på arslet ner för trappen. Jag tog inte imot mig eftersom jag kramphöll mina cider men när jag landade flög dom åt varsitt håll, krossades och skvätte upp på mig. Allt frös och alla vänder sig om , ungefär 25-30 personer står och glor på mig.  Killen som fällde mig, såklart inte med meningen,  jobbade där, drog tag i mig och tog med mig till köket där jag omplåstrades.

Min tanke var bara att torka av mig , bita ihop och fortsätta dansa. Men sen står jag där i köket  kopplar  jag vem det var som fällde och räddade mig. Usch vad jag skämms . Haha. Så fruktansvärt pinsamt.


En annan rätt  oväntad och jävligt onödig grejj som hände ,  till historien kan man väl säga att för ungefär 2 månader sen träffade jag och jess ett par killar på krogen som vi dansade och umgicks med. Och jag hade inga taxipengar hem och ettersom en av killarna också bodde på söder skulle han följa mig hem. Han trodde att han skulle få följa med upp och när han inte fick det blev han jättearg och säger att jag hade utnyttjat honom.

Iallafall igår träffade vi dom på krogen, eller dom fick syn på oss. Sen går killens kompis fram till oss. Tar jessicas drink och häller den över henne. Stackars min jess <3 Vad är det med folk ? Snubben är 27 , dags att mogna kanske ?



» molle

OMG och jag var inte med på allt det här? Svensson livet är nog kanske inte lika händelserikt? :D Undra vad min grej hade vart om jag hade vart med igår ;)

2009-02-08 // 13:39:58
» Jess

Haha ja vilken kväll!!...

2009-02-08 // 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback