Onsdag..

Stora provet imorgon.. har jag hunnit förbereda mig något ? Såklart inte.. har varit mycket annat idag ändå =/ . Men nu är det iaf gjort. Så får vi se vad som händer framöver.

Har iallafall varit iväg på långpromenad med hundarna. Dom och jag klarar inte långdistans förhållande. Egentligen ska jag filma dom någon gång jag har sovit borta. De studsar uppochner i ett par minuter, helt galna. När jag äntligen fått av mig jackan ska det hånglas en stund på golvet.  Sen står dom och gnager den andre som är längst fram i benet för att tränga sig längst fram. 


Mammas pojkar <3        Sune och River


Utställningsdags snart igen för de där två.     28 feb i Nyköping.    61 amstaffar anmälda har jag för mig. Behöver ju hejjaklack till busarna, så häng på. Eller stå och spana på alla andra snyggingar.  




Men nu blir det matte i några timmar. Kan ju det där egentligen. Men kan vara bra med en sista genomgång så man inte missar någonting i onödan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback