Jalla jalla.

Onsdag idag. Halva veckan har redan gått. Tacka fan för det , för den har inte varit särskilt trevlig hittils.

Var iväg och solade och tränade kibox med Bina. Träningsvärken sitter i idag ;) , tillsammans med skrapade knän och det ömmar i magen och brösten efter att ha sparrat . ( heter det det ? ).


Idag blir ska jag iväg till stallet med jess , sen ikväll blir det middag med mamma och pappa.
Pappa ringde mig sent igår kväll , tror kl var 11 .

"Emelie jag måste bara fråga, vad är det för dresscode imorgon?"
"Det är ingen dresscode på tacos hos mig pappa "
"Hmm ok, inte ......"
"nej inte det heller, vi ses imorn."



Haha, har du också börjat kalla mig det nu :P

Magnus är ju den enda annars som gör det ;)

2009-03-01 // 11:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback