Det känns redan lite bättre.

Läste ett mejl från min lärare i fysiken som hade skickat ut resutlatet på de två senaste proven.
Det ena 19/20 rätt
Det andra 20/20 rätt.


Jiho! jag är nöjd.




Tror denna dag kommer bli bra. Ska iväg till västerås och vara barnvakt. Ska ta med honom i barnvagnen och leka mamma för några timmar. Sen ska jag ner till badhuset, simma och ligga i relaxen med Jess.

På kvällen blir det middag hos mina föräldrar och sedan en film framför teven hos Johansen. Ska se till att rensa frysen till min malin kommer hem på lördag. Som tack för hjälpen <3


» molle

BRA! Grattis! Vad kul att det gick bra!



Hurredudu! Inget rensande ;)

2009-02-20 // 11:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback