Alla hjärtas dag present.

Av min pappa: Körkort. Ska få skriva in mig på körskola med körlektioner och hela klabbet <3
han "Blir aldrig du trött på att inte ha körkort?"
jag "jo"
han "Men gå och skriv in dig, vi bjuder"

Han ska också bjuda hela familjen till Thailand eller kanarieöarna i höst .  Jiho!
Min pappa är bäst!


» Malin

Har han vunnit miljoner? Kan han inte bjuda mig med? (A)

2009-02-12 // 14:43:35
» jess

Jag har redan paxat skjuts och bilsemester i sommar..vi borde åka och campa...svennigt värre :)

2009-02-12 // 15:29:10
» jess

raka benen? mer som att klippa för att sen kunna raka :P...fy fan

2009-02-12 // 15:45:38

fan vad najs !

pappa pratade också om det, han och jag tyckte att båda våra familjisar kanske skulle åka tillsammans till ja tex thailand typ. vad säjs om det !? :)

2009-02-12 // 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback