Evil biatch!

Malin ♥ Samuel - says:

mmm räckmacka

I say:

mmm skit ner dig

Malin ♥ Samuel - says:

Goottgott!

I say:

elakt!

Malin ♥ Samuel - says:

pringels till efterätt

I say:

Blä blä blä

I say:

blockar dig snart

Malin ♥ Samuel - says:

Godis och vindruvor och te til förätt

Malin ♥ Samuel - says:

I say:

Malin ♥ Samuel - says:

hiihi

I say:

jag ska se till att du blir utan cheescake ikväll

I say:

och då ska jag dra av ett evillaugh

I say:

Mohahahaha

Malin ♥ Samuel - says:

hihi, jag har mammas lussebullar

I say:

GE MIG!

I say:

NU!

Malin ♥ Samuel - says:

hihi

Malin ♥ Samuel - says:

värre o värre eller?

I say:

typ

I say:

ja

Malin ♥ Samuel - says:

I say:

men jag sitter och mediterar som när jag tycker synd om mig själv "tänk på barnen i afrika, tänk på barnen i afrika. tänk....."

Malin ♥ Samuel - says:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback