En tjej ringde mig igår....

En tjej ringde mig igår när jag stod och sminkade mig för kvällen.

"Hejsan! Jag ringer från modellagenturerna. Du har varit med i en utlottning och är en av de utvalda"
jag stod mest som ett fån och sa "öh okej" och "aha vad kul" Iallafall ska jag nästa söndag bli hämtad med limosin hemifrån mig åka ner på hotell plaza , bli sminkad av makeup artister och sedan bli fotograferad i 3 olika miljöer. 100 bilder på varje ställe.

Dom hade mig redan på limosineturen. Om det är så det enda jag skulle gjort. Jag trodde jag hade blivit jävligt lurad först. Men det verkar stämma. Antingen är det någon som sitter och garvar och har totalblåst mig, och för den personen ska jag sitta i flera dagar och jobba på min hämnd :P , i annat fall kommer jag ha en väldigt mysig rolig söndag nästa helg.


» Madde

Det där fick min kompis också ett telefonsamtal om o hon frågade om jag ville med. Men jag sa faktiskt nej, kollade deras priser på bilderna man får chans att köpa. Billigaste var tre bilder på en cd för 995 kr, inte riktigt värt det tyckte jag. Men säkerligen en kul grej, så hoppas du får kul!!

2009-12-06 // 15:24:05

Svar: Lugnt :) Tyckte du dem var bra? :)

Kram!

2009-12-06 // 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback