The "Transgender dog"

Tydligen inte bara jag som är en lättlurad jävel. J och K har haft lite strul med deras hund.
Jess ringer till K och säger att hon varit hos veterinären på dagen och det visade sig att lilla tilda visade sig vara inte mindre än tvåkönad.

Jag satt bredvid och tittade på Jess som hon vore helt , vem går på det tänkte jag ?

Men krisitans reaktion blev
"Aha men gud! "  , "hihihihi , men gud"

Jess fortsatte " Ja så vi får välja hur vi vill gå vidare , om vi vill operera eller låta det vara"
han "Men ska vi operera henne till kille eller tjej då ? " "vad ska hon heta?" "hihihi"
"Jag kommer bli mobbad på jobbet för det här"

Jag och Jess höll på att dö av skratt.

Krisitan hade senare googlat "Transgender dog" på jobbet , och insett faktum. Att han blivit jävligt blåst! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback