Sup o svälj trevlig helg.

Plaggat från Molle:


Härliga julminnen!

♥ E m e l i e ♥ säger :

du drgo ju upp mig med där          (--> fönsterbräda :S)

♥ E m e l i e ♥ säger :

men du o jag stod ju typ själva uppe på scen på julafton..

♥ E m e l i e ♥ säger :

" åh det är så skönt med frisk luft från fönsret" andas andas

♥ E m e l i e ♥ säger :

o du ba " men jaaah" sköönt"

Orsak: En kille hade kommenterat att det troligtvis inte var särkilt nyktert på juldagen =)



Läs gärna min konsblogg där jag lägger upp porträtt av kändisar m.m. Kommer att komma tävlingar efter nyår. Kolla även in min hemsida www.emmadammdrawings.se.

Kramar

2008-12-28 // 13:41:54
» ~B

Rösta på mina vem som bär vad bäst :)

http://beno.blogg.se/category/vs.html

(klicka på länken för att komma ditt!)



Kram!

2008-12-28 // 13:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback