Party-Fredag.

Känner mig skitfräsch idag. Var på väg upp vid halv nie imorse eftersom jag var så pigg. Men Malin förbjöd mig =). Blev väckt vid halv 7 av David med. Schysst . Hade jobbat natt så han tyckte tydligen det var kul o ringa oss på väg hem. Gav igen genom att ringa honom vid 12 sen =P.

Vad trevligt det var igår. Typ bara grabbar o jag o malin. men det gjorde verkligen ingenting. killar är så mycket trevligare än tjejer. MEn efter en del alkohol blev det Väldigt grabbigt. Som när ett helt gäng sjunger med högsta volym till "Runka balle med Eddie Meduza" 



"Men, det är ju du! Du ska få en kram " =) Kim

"Click me, click me, click me"   Charlie :P


"Jag testade Maybeline mascaran igår, den klumpade inte alls "  Cribbe försökte muntra upp oss i köket med lite tjejsnack =)
 

"Slampa är ett fint ord. Från början så var det fint, men nu har det fått en ful stämpel"   Cribbe igen.

"frälser du mig Charlie ? " "Nä , det är verkligen inte DET jag gör"  
(Charlie började viffta med sitt kors o gjorde "i fadern o sonens o den heliga andens namn" på mig =)  )

"haha det är ju du som är martins ex "   ( till malin, martins bror) :P

"Hello handsome boy, wanna boom boom"        Cribbe berättar om Thailandsresan.

En Lagon full Charlie gav mig 3 kramar när jag skulle gå. Lika glad att säga hejdå varje gång. Haha



Ny dag, ny kväll.. Bäst o skynda sig....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback